In 1998 ben ik per toeval, want ik wist helemaal niet wat ik wilde worden ‘later als ik groot zou zijn’, terechtgekomen in de tandheelkunde als tandartsassistent. Vanaf dag één was het duidelijk: hier ligt mijn hart! Na vele jaren met liefde gewerkt te hebben in de tandheelkunde, besloot ik om mijn andere droom te volgen en ben ik gaan werken op een psychogeriatrische afdeling binnen een zorgcentrum. Daar merkte ik dat de mondgezondheid van ouderen sterk kan worden verbeterd. Ik besloot mijn ervaringen binnen deze twee werelden te combineren om zo mijn steentje bij te dragen.
Vul hier uw e-mailadres in en u wordt automatisch op hoogte gehouden van onze nieuwste blog post.
